Powered By Blogger

onsdag, maj 30, 2012

Lista

Nä det är för svårt att skriva. Började skämmas direkt. .Jag gör en lista istället på saker jag gjort under mitt blogguppehåll.

  • Sörjt, sörjt, sörjt, sörjt, sörjt.
  • Börjat se en del på Kunskapskanalen. Mycket bra naturprogram om djur man inte visste fanns, tex PÄLSFLADDRAREN. Bara namnet! Också mycket bra program om sjukdomar och syndrom. Såg bland annat en dokumentär om ett häftigt syndrom till vars kardinalsymptom hörde att man var extremt musikalisk samt otroligt glad och vänlig. 
  • Det blev sommar. 
  • Har börjat spela mer piano.
  • Har tränat militärträning och blivit starkare och modigare.
  • Har fixat sommarjobb. Tre veckor på kollo i juli. Ska nog bli bra.

2 kommentarer:

  1. Har inte riktigt fattat att du faktiskt ska jobba på kollo. Så obegripligt mäktigt. Och så fel att jag inte jobbar samtidigt som du. Men jag kommer ut!

    SvaraRadera
  2. Ja så rätt, men ändå så fel! Det gick alltså att lösa med WoW?

    SvaraRadera